Fisken biter en i arslet

Idag har man varit på körskolan och övningskört :O, gick faktiskt bra! Fick fickpakera också..... Alltså tro ni inte att jag blev jäätte nervös. Har aldrig ens backat med en bil och så vill han att jag ska fickpakera. Han bara flinade och sa: hahaha ja men det här kommer och gå fint. Jo men visst hade han rätt, klarade mig galant men ändå!

 

Sen efter körskolan drog jag till jobbet och skulle jobba några timmar. Gick förbi jobbets akvarium och skulle titta på dem små fiskarna.

Började små flina för vid pumpen va det två fiskar. Den ena va lite halvt mellan pumpen och den andra duttade konstigt på den som va halvt mellan pumpen. Men sedan insåg jag ju att fisken mellan pumpen va död, och den andra fisken åt på den döde! Upsiii.

Fick hämta en lite hov och spola ner den döde fisken.

Haha tänk att sätta sig nu på den toan. Man får la akta sig så inte nåt hugger tag i ens skärt xD

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Karolina

sv: okej, den är verkligen fin! :)

2010-04-28 @ 18:34:46
URL: http://karolinarautio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0