Hur ska man hinna!

Godmorgon, Vaknade precis för en stund sedan.

Igår var jag hemma hos mor o far och oljade deras altan och åt lunch där med Max. Sen var jag ute och vningskörde i mer än en timme ^^.

Sen blev det till att dra till jobbet. Tyvärr så spöregnade det så jag ville inte cykla så det fick bli bussen dit.

Idag börjar jag inte jobba fören 15.00 så innan dess ha jag massvis att göra. Det är såhär att imorgon så ska jag till Lund och fira valborg så jag måste packa idag och ha allting färdigt för jag komme rinte hem fören 10.10 cirka imorgon för jag jobbar natten också idag.

Så svårt och veta vad man ska ha på sig, få la typ slänga i något extra och sen är jag så smart och glömde ryggsäcken hos mina föräldrar! Få ta mig dit på något sätt och hämta den. Sen få man inte glömma vad för sprit som ska ner i väskan och mobilladdare och kamera som ska vara laddad!! De få jag nog springa och göra nu.

Mitt tåg imorgon går inte fören 12.40 men innan dess ska jag köra på körskola därför bli det lite tajt. Hade tandläkare tid 12.00 men den få jag avboka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0