Spökhuset

Igår ringde Madde mig och undrade om jag ville vara med och beställa pizza med några andra. Jag sa att jag fick fundera på det och återkomma, men vad hade jag och fundera på egentligen det vet jag inte haha!

Så det blev att  jag va med. Vicky, Madde och jag beställde en familjepizza Bussola. Buss  - Ola haha roligt tyckte vi.

De andra fjantarna Lisa och Kati tog en helt vanlig vesuvio pizza. Tråååkiig :P

Till pizzan blev det filmen yrrol, den är så jäkla dålig att den bli så jäklans bra alltså, så har man dålig humor = titta på den!

 

Efter pizzan och filmen satte vi oss i en bil och körde för att besöka ett Spökhus. Vet inte hur vi kom på tal om det men skit samma. Kati och Lisa satt typ och "böla" att de inte vågade. Vicky och Madde har varit där så många gånger så de tyckte inte de va något särskillt. Jag satt och typ skrattade hela vägen dit. Jätte roligt med lite skräck i ens liv tycker jag.

Det är såhär att det stället vi åkte till har det bott två bröder, vet inte riktigt hur allt hände men det sägs att den ena brodern slog ihjäl sin bror med en stekpanna och sedan tatt ett rep och hängt sig själv.

Vi fick åka i cirka 20 minuter för att komma dit, ligger mitt i skogen ute i Steninge, Lääääskiiigt :P

När vi väl stannade mitt framför huset och skulle kliva ur bilen satt Kati och Lisa kvar och sa: "Kan vi inte åka nu, snälla" Jag klev ut med ficklampan och tittade runt och tyckte de va hur häftigt som helst. Till sist kom rädda Kati ut ur bilen och följde med in i huset och tittade runt. Där på golvet låg en stekpanna! Och nära stekpannan när man tittade upp såg man repet hänga. Dock såg man den utanför huset också genom ett fönster. Allt var helt förfallet där inne. Fick inte se övervåningen och källaren för Kati ville därifrån snabbt.

Efter vi körde därifrån och kom upp på vanlig väg igen höll vi på att köra på en räv xD! Lämnade Lisa och körde vidare till en läskig kyrkogård. Tyckte dock inte den va så läskig, bara lite konstigt att den låg så som den gjorde.

 

Sen lämnade de av mig hos Madde så jag kunde ta min cykel och cykla hem. En väldigt speciell kväll men roligt me dessa töser.

Ps: Undra om Kati kunde sova tihihihihi


Kommentarer
Postat av: katherine

haha jag kunde nog allt sova ^^ bara läskigt när man var där!

2010-04-23 @ 17:53:31
URL: http://mondoblog.se/kissandtell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0