Måndag

Måndag och det ärmin lediga dag! Så skönt. Drog till stan halv elva, var där kvart i, klippning 11.00, klippte raklugg!!Blev la helt okej. Händer lite mer i mitt hår nu så det är ju de jag ville ha för annars är det hela tiden dött!

Ringde Max och sa att jag hade klippt lugg som han inte trodde jag skulle våga, Drog till banken och skulle lägga in skattepengarna (sent, jag vet), Ringde mamma och väntade sedan på att de skulle komma in till stan för jag skulle övingsköra. Tog ett tag för de va ju så sega. Sedan har jag kört kanske 1,5 timme, tog en glass ute på östra stranden sen åkte vi till söndrum och överaskade Daniel(min bror) och Jossan och som tur var va de ju hemma.

Så ha träffat lille Dante idag och oj vad han ha växt sen sist jag såg honom den lille plutten. Få ta och hämta min kamera och lägga in bilderna  på datorn.

Nu ska jag plugga lite teori, och sedan fixa iordning kvällsmaten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0