som sakt..

Så tyckte jag det var en underbar dag i tisdes, varför jag tyckte det var för att jag KLARADE mitt teori prov ^^ blev så glad. Hela dagen typ så va jag ute med mamma och pappa och körde runt, åkte hem till min bror och tittade förbi en stund. sen åkte vi hem till mig och lämnade av mig.

Tidigt morgonen efter vaknade jag tio i sju. Skulle ha en enkellektion klockan åtta och kvart i nio Uppkörningen!! Max skulle börja åtta så han körde mig till körskolan. Körde en halvtimme och kände mig rätt så lugn efter det och sen va det dags!. Fick en tjej som uppkörningslärare, (bra tyckte jag eftersom jag annars brukar köra med en kille). Började först med en kontroll och den klarade jag galant (enligt mig själv) och sen va det bara att köra. Skulle köra mot furet och precis innan furet vid röd stopp fick jag motorstopp! VAFAN liksom vad höll jag på med. Tänkte att jag inte skulle ha foten på kopplingen. Dumma mig, men skitsamma tänkte jag bara att köra vidare och inte tänka på det. Första saken jag skulle göra va att backa runt ett hörn (värsta fienden!) Failade stenhårt, helvete tänkte jag två fel redan! Nu skiter det sig. Men va lugn för det är minst 20 minuter kvar att köra.
Körde lite motorväg och landsväg och det blåste ju inte lite ute!. men men Klarade allt annat rätt så bra tyckte jag. Sen va vi påväg tillbaka och precis när jag hade kört upp och ställt bilen som jag skulle så sa hon att jag va godkänt!, sikken pust jag gjorde och så JÄVLA glad man blev!!

JAG HAR KÖRKOOOORT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0