Världens otur.

Jobbade från 1 igår till lite över nio. Sen va det bara att cykla hem. Fast en kompis hade grillkväll så det blev att jag cyklade förbi där jag bor utan att gå in och bara sova eller vara helt död till att sitta och käka korv med andra filurer.

Vägen dit som är typ två minuter med cykel ifrån där jag och Max bor börjar jag gäspa. Inte så konstigt för jag va ju trött. Men just det tillfället så ska det komma en jädrans liten insekt inflygandes i min mun och jag få en världens chock och börjar hosta och harkla och spotta och aaaah! Tur bara att ingen va i närheten haha. Så typiskt mig alltså haha.

 

Nu ska jag bege mig och jobba igen *gäääsp*(få gäspa inomhus denna gången) ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0