Trodde jag aldrig..

Sitter nu hemma efter ett nattpass! Trött men kan inte sova :p.

Max sa precis att igår så träffade han Liams uppfödare. Han sålde en gps till dem och berättad eatt vi hade köpt en katt hos dem, och att han är en underbar katt. De berättade att de hade en ny kull på 10 veckor om vi va intresserade. Han sa att han skulle tänka på det och prata med då mig om det :P, som han gjorde idag nu när jag kom hem!

Han hade gett sin facebook till dem så att vi kunde se kissarna och guuud så söta dem va. Långhåriga jävlar! En svart som liam fast långhårig och en ljus.

Vi ha disskuterat om detta och om jag står för de mesta av kostnaderna för den katten så kan han tänka sig att ha en katt till! FATTA ni en katt till!!! Han sa ju innan att det inte skulle bli en katt men nuuu nuuuu ha han ändrat sig!

Vi ha skickat mejl om dem skulle kunna kolla upp va det är för kön på dem. Vi vill ju helst ha hane! Inte så att det är fel på en hona, det är bara det att är man uppväxt med hane och att det ha gått så bra så håller man sig till det, eller iallfall jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0