Helg

Nu har man jobbat i tre dagar, rätt så långa pass två av dagarna. Skönt att vara ledig helgen. igår efter jobbet hämtade mamma och pappa mig och vi körde till Ullared för att shoppa lite på gekås.

Hittade lite skit som jag tog med mig hem, så nu är det bara att sätta igång och städa så jag få iordning här hemma så kan jag sätta upp lite nya saker. Just nu ser det bara ut som en bombnedslag här hemma. Tur är man ledig imon och kan göra något åt det hela. Är ju också ledig idag men har andra planer. Först ska jag med mamma till Wild west och käka lunch. Sedan ska jag hem och duscha och göra mig i ordning, för ska hem till Vicky sedan på grillfest =D kommer bli skit kul! Hoppas bara att vädrte håller uppe. Regnade nydligen ute =/. Vädret ska INTE stoppa oss!!

 

Här är några bilder ifrån Stugan förra veckan.

 


Kommentarer
Postat av: Theréz || several passions - one blog

Älskar bilden på andungen, jättesöt :)

2010-07-23 @ 21:19:43
URL: http://therez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0