hemma igen!

Nu är vi hemma igen =D. Så skönt så! Kom hem igår eftermiddag och då var det bara såååå varmt, så vi slängde bara in packningen och drog direkt till stranden fför att svalka oss lite.

Åt middag sedan hos mina föräldrar där Liam var. Sen fick han komma hem med oss igen den lille rackaren.

Blev faster i måndes =D till en liten pojk. så man va ju rätt så sugen på att se hur han såg ut och hålla den lille skiten.

Det fick jag göra idag såå himla söt, synd bara att han sov hela tiden hos mig haha. men när vi skulle hem tittade han lite! Få träffa dem en annan dag och förhoppningsvis då så är han lite mer vaken. Hade köpt lite bebis kläder och en present till min bror för han fyllde år i söndes. :P så det få fira födelsedagarna dagarna efter varandra. Min bror den 4;de och bebisen den 5;de haha. Tur han fick iallfall en egen dag. Han ska heta Dante. Rätt sött efter man ha smält in namnet i huvudet. I början tyckte jag det lät helt knäppt:P men så är det ibland med namn.

 

Ska lägga in lite bilder senare, hade inte med mig min kamera men tog lite med mobilen på Dante, ska bara lägga in de plus stugbilderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0