Igår

Igår pluggade jag till klockan var fem, fick lite bråttom där för skulle möta en kompis klockan halv sex för vi skulle gå på bio, letade ihop mina saker och klockan blev 8 minuter över fem. Cyklade inte så fort men rätt så. Kom utanför biografen och tänkte nu är jag precis lagom i tid, ohja lagom allt klockan var bara kvart över, det tog mig fem min haha. Gick så länge och tog ut pengar och när jag kom tillbaka så hade Kati kommit dit!
Vi gick och köpte godis och dricka sen började filmen. Vi tittade på The last song. Väldigt bra om man gillar tonårsfilmer, som vi gör! Efter det gick vi hem till mig, och sedan skulle vi åka till stranden och träffa några.
Blev bara en stund men mysigt va det ändå.
Bilder på de kommer också, några tog jag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0