Stress

Usch vad jag kände mig stressad igår när jag kom hem ifrån jobbet, det var bara att packa ihop Liams sista saker och så kom mamma och pappa och hämtade oss, ville följa med och se så allt va bra när han skulle träffa hundarna igen. Va så länge sedan sen sist, plus så fick jag köra lite grann.

Va lite stelt i början men de ska nog gå. Större ställe tycker han om att vara på. Så nu kan han skutta omkring ännu mera, haha de kommer inte att få en lugn stund där borta när han väl ha vant sig!

 

Känns som jag ha glömt att packa något, men vaaad!? Klockan han bli halv ett igår och jag hann inte duscha. Jag va bara tvungen att få lite sömn. Ska ju sova på jobbet idag för ha natt skiftet också. så de hämtar mig imorgon klockan elva så är det bara att åka iväg. Hatar att man måste ha packat klart redan liksom, brukar alltid annars gå kring och små packa för det är då som jag inte glömmer saker men nu är det helt annorlunda..

 

aja dags att fixa lite till känner jag med väskan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0