Lång helg.

Usch sikken lång helg det har varit. Jobbat hela så det ska bli gott att vara ledig imorgon.
Igår slutade jag Elva på morgonen för jag hade ju haft natten så då fick jag ju nästan hela dagen på mig att hitta på saker. Bland annat så va jag snabbt i stan och köpte lite små saker, sen drog jag hem och va lite med Max och katterna, Drog till stan med Max en stund, mamma och pappa hämtade mig där för jag skulle övningsköra. Max följde med för vi skulle käka och de tackar ju inte en hungrig kille nej till :P, sen släppte vi av honom och körde vidare, handlade lite inför grillningen på kvällen och körde lite till. Sen grillade vi och hade det gött i värmen.
Bilder kommer senare kanske idag. Inte lagt in dem ännu!

Slutar nio ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0