Skickat tillbaka!

så sköönt väder det är ute idag =D över 20 grader här och har knappt varit några moln.

slutade 1 idag PERFEKT. Lite ensam tid nu när Max jobbat till sju. Cyklade fort hem och bytte om, kelade med katterna och samtidigt laddade jag kameran lite. Sen packade jag de saker jag ville ha med mig på min lilla tur och cyklade först till Q8 för att skicka tillbaka ett paket som jag ha beställt för nån vecka sen som va helt fel produkt till min kamera så de fick bli att lämna tillbaka! Sen drog jag därifrån och cyklade runt lite.

Stannade då och då och fotade och testade min reflexskärm (:. 4 timmar var jag ute och bara njöt av vädret. Nu ska jag snart börja laga mat så de är klart till Max kommer!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0