Beställt! =D

OMG nu har jag spenderat upp nästan alla mina pengar =[ . Allt mitt sparande kände att paniken inom mig började växa. Fast jag ha ju tjatat och önskat mig det sååå länge så nu är det bara oc vänta på min lön den 27 och sommarlönen så har jag nog fått ihop mitt sparande igen (L). Typ beroende att ha pengar på mitt konto xD, alla kanske är det jaa men jag är extreem. Köper nästan aldrig något som jag riiiktigt vill ha och som kostar mycket. Utan jag bara småköper så jag är nöjd för stunden.

Nu hoppas jag vara nöjd vääldigt länge för detta har jag velat ha hur länge som helst! VAd är det som jag ha köpt da?

JOO det är en ny systemkamera CANON lagt ner rätt så mycket pengar på den så jag kan ha den länge utan att köpa en ny om ett år igen. Köpte även en reflexskärm samt en fjärrutlösare. Denna sommaren är räddad =D. Hejdå gamla skit systemkamera. NÄä den gamla är inte dålig. Bara jag somha tröttnat på den och ha helt enkelt växt ur den. Men den är en väldigt bra nybörja kamera om någon vill köpa den (:


Kommentarer
Postat av: Ellen Relander

Vad är det för kamera du köpt? :)

2010-05-21 @ 20:47:44
URL: http://ellenrelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0