Oh yeees!

Gick ju som sakt en promenad för nån dag sen som jag sa ledde till en fest. Det började så här. Min pojkvän skulle åka till jobbet och gnällde över det. Jag sa att jag kunde komma till hans jobb när han slutar så kan vi ha följe hem sen. Så jag började väl traska hemifrån sju på kvällen mot hans jobb. Hade kameran med mig så jag kunde ta foton och sånt. Väl när jag kom fram dit som va tjugo i nio om jag inte minns helt fel så satte jag mig ner och väntade på honom. Han slutade inte förens nio, men blev typ kvart över.

Han jobbar på Max hamburgarställe här i Halmstad fast den som ligger på stenalyckan som det nu heter.

Vi åt lite granna och satt med några av hans jobbakompisar som va där och åt. De började fråga oss om vi skulle med och småfesta lite för en av dems flickvän hade fått ett jobb så de skulle fira det. Hmm ja varför inte tänkte jag, en stund gå ju.

Så vi åkte hem en snabbis så jag kunde byta kläder och hämta lite att dricka sen stack vi dit där det skulle vara.

Va väldigt trevligt och väldigt spontant. Jag som bara trodde jag skulle gå till hans jobb och ha följe med honom hem.

Kom inte hem fören halv tre på natten ^^.

 

Här kommer lite bilder på dagen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0