Pinsamt!

Vill ni veta en pinsam sak som h'nde mig på min brors 25 års dag.

Joo det var såhär, Jag, mamma och pappa åkte dit runt 5 tiden (jag körde tihi) Max skulle inte komma förens efter åtta för han jobbade tills dess. Jag pratade med honom på morgonen att "jag ska ha dessa kläder men vet inte om jag skulle ha leggins till för de kan ju vara lite kyligt". Jaa säger han, det vet jag inte.

Klockan va precis lite innan nio och vi satt ute på altanen och drack och små pratade. Där kom Max in med EXAKT samma tröja som jag hade (typ lika dan) . Och jag blev helt stumm. Jag sa ju att jag skulle ha min sån tröja!

Då säger han ja men du sa ju kanske. Kanske sa jag, nej nej kanske till leggins sa jag gaaaah. Jaha säger han fattade inte jag.

(kan jag ju förstå ..) Jaja tänkte jag spela roll, finns inget att göra åt saken, vi glömmer det.

Det dumma med att glömma det va ju att en hela tiden satt och skrattade och sa " haha ni ser ju ut som ett par"

Ja men vi är ju ett par men man fattar ju piiken usch tyckte det va så pinsamt så man höll på att dö för en sekund eller två.

 

Bild bevis

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0