Tyskland

Igår försov jag mig xD Halv sju ringde pappa och sa att de va utanför. Kommer sa jags om om jag vore uppe redan. det gick så jäkla snabbt alltihop som tur va hade jag förberett lite dagen innan. Det enda jag glömde det var Max hörlurar som jag skulle låna men hade min mobilhörlurar på mig som tur va!
Pappa körde mig och mamma till Teatern och sen va det bara och vänta på bussen som skulle ta oss till Tyskland.
Rätt mysig resa på min enda lediga dag denna veckan. hade med mig en liten data och kollade på sex and the city avsnitt och hade det allmänt mysigt bara för mig själv genom att titta på dem.
Åt rätt så god mat och köpte spriit gjorde vi med. Fick även lite av mamma =D så nu har det fyllts på ännu mer hemma hehe.
Fick 14 sms när jag va i tyskland - hur mkt jag kan ringa för och sms;a lite irriterande för de va ju samma sms hela tiden varje minut alltså i 14 minuter hahaha.

När vi kom hem så ståd pappa där och skulle hjälpa till att lasta in, sen va det jags om körde oss hem men innan det så åkte vi inom q8 så jag kunde hämta ut mitt paket! Min kamera hade kommit *HAPPY* Så glad. Öppnade den när jag kom hem till mamma o pappa och den va så fiiiin..
Sen körde pappa hem mig. Kollade på film med Max små testade kameran sen va det bara att gå och lägga sig upp klockan sex på morgonen för att jobba. Hatar att försova mig så jag ställde tre alarm på min mobil och ett på Max så de inte skulle hända när jag skulle upp för att jobba. Va typ vaken as länge och bara tittade på klockan när väl första larmet hade gått. Är så nojig ibland haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0