Valborg -*

Dagen började med att jag vaknade halv fem på jobbet. Jobbade natten. Kunde inte sova längre än så. Sängen där är så jäkla håård, som att ligga på sten. Inte skönt alls men men!

Slutade halv tio så va hemma strax efter tio. Fick packa ihop det sista i min ryggsäck som jag skulle ha med mig till Lund och käka mat fort innan bussen skulle gå till stan fem över elva. Halv tolv va jag på körskolan och skulle köra en halvtimme. Sen va det bara snabbt inom hemköp för hade glömt köpa läsk dum som jag är. Fick springa till tågstationen med all packning. halv va klockan när jag  hade en rätt så  bra bit kvar och tåget skulle gå tjugo i! Paniken började växa inom mig "faaan faaaan, jag kommer att missa den" Började springa ännu fortare men gick ju inte springa för fort tack vare ryggsäcken och väskan. Många skrattade och ba: (haha titta hon springer)

Jätte roligt tänkte jag! Hann precis kliva på tåget innan den skulle åka. YEES.

Va framme runt klockan två och då fick jag ju leta upp Vicky som höll på och leta upp mig. Tillslut fann vi varandra. Vicky, Madde och Vickys bror Oskar åkte ner på torsdagen redan men jag jobbade ju så kunde inte då.

När vi väl fann varandra skulle vi leta upp Madde som va och kissade, men hon va inte lika svår och hitta. Sen va de bara att traska in mot parken där festandet redan va full igång. sataan så mkt folk det va. Väldigt trångt men roligt. Vicky o Madde va redan lite lulliga så jag fick dra fram min dricka och börja jag också.

Efter cirka 1,5 timme så drog vi hemåt till Oskars kompis som vi bodde hos så att jag fick lämpa av mina grejer plus så ville vi fixa oss inför kvällen. Haha man kunde verkligen se att tjejer hade varit i hans lilla etta. Kläder och saker överallt =D .

Efter fixandet så drog vi oss in igen till parken och dit allt folk skulle. Vi hade jätte roligt (:, så skönt att slippa och festa i Halmstad hela tiden. Riktigt roligt!

 

Här kommer lite bilder ifrån kvällen ^^


<-- Madde somnade som en räka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0