Ensam

Jobbat idag 7-13.30 (13). Knappt svovit inatt så det va svårt att komm aupp. Gäspat nästan hela dagen. Efter jobbet drog jag och tankade bilen för den började lysa. Drog till mamma och pappa och åt lunch.

Max har åkt till Stockholm idag och ska vara där ett par dagar. Så ville inte laga lunch själv xD. Få göra det imorgon istället. Sen va jag och handlade mat samt en tidning till mig som jag faktiskt inte ha kollat i ännu! Glömt ^^ **

 

Sovit en stund så jag blev lite piggare och kollat på en film! Ska alldeles strax hoppa in i duschen. Först ska jag gå ut och kolla så inte M:s mamma har tagit bilen. Vill ha den imorgon! Börjar 7-13.30 imorgon också. Värsta skit vädret enligt mig ute brrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0