hemkommen

Hem kommen ifrån jobbet. Sur ha jag varit typ HELA dagen! As jobbigt. Först började det med att jag tittade ut och de va rätt så fint på himmelen här hos mig iallfall. Men när jag kom mot stan vid katthemmet så började det att dugg regna. Helvete tänkte jag detta får inte hända, Men jo det gjorde det! Spö regna tilloch med! Va tvungen att stanna vid norra station under ett tak och sätta upp håret dra i allt i mössan och halsduken ännu mer runt nacken och aaaaah blev så jävla blöt. Inga regnkläder och så ska man jobba. SÅ *noot* roligt! Kom dit och va as blööt och sur.

 

Glömde berätta att när jag cykla och muttrade sura ord till mig själv så skulle jag svänga och då kom det en cykel och jag slingrade mig så gott till sidan som jag kunde när jag svängde och hon säger håll dig på din sida!!!! Ursäkta miiig? Hålla mig på min sida vaddå, jag svängde och hur fan svänger du igentligen då? JAg är sån att när jag cykla så brukar jag cykla på rätt sida men vafan hur svänger man så man direkt kommer på "rätt" sida när jag ska svänga vänster ? Blev så jävla sur och sa nånting till henne som jag inte minns nu..

Iallfall kom till jobbet jätte blöt och skulle direkt laga mat till en för de hade inte gjort de för personalen ha haft möte idag. usch hatar att stå i blöta kläder.. Fick pass för nästa vecka två st... Sen hade de delat ut pass enda till december för de tycker att det finns så mkt pass och att det är så jobbigt. Så Jag ha typ ett pass i veckan än så länge i november. Inte kul för min plånbok och mig själv! SUr över det blev jag också och besviken. FÅ la se om det dyker upp mer.

Besiken blir jag för det är ju mitt enda ställe och jag vill ju så gärna ha fler jävla ställen men ha sökt så jäkla många olika jobb och skit så jag ha ju gett upp hoppet! Sen vill jag inte flytta från HAlmstad för jag vill ju få ihop mina dagar inom kommunen och skit. GAAAH bara massa skit idag!

 

Nu är jag iallfall hemma och ska umgås med Liam idag sen ska vi la glo på mågon film och gotta oss innan vi ska gå och lägga oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0