Igår

Igår va jag ledig och det va såå skönt! Va med mamma och handlade lite julklappar och sedan åkte vi in till stan och köpte en flis tröja+byxa till lille Dante, han har vuxit ur sin som han har och då ville mamma köpa en ny! Ringde Danne och frågade vad de skulle göra idag men de skulle iväg och sånt när han slutade jobba. Äsch tänkte mamma vi åker dit och stund och lämnar den. Så det gjorde vi. Va där 20 minuter eller nåt haha :P chockad blev han när han kom hem.

Shitt va Dante ha vuxit =o kände inte igen honom, inte sett honom på 1,5 månad eller något sånt.

 

Sen efter det så körde vi och kollade på kissekatter ^^ Vill haaaaaaa en!!!!! Mamma och pappa ska skaffa en -.- jag vet en som kommer vara avis (jag jag jaaaaag) Hämtar antingen en hona eller en hane på torsdag. Jag och mamma ska göra det (:

Sen efter det när Max slutade och jobbade drog Vi plus mamma och pappa till Olivers och käkade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0