osis, men tur!

Imorgon ska jag och Max på en lägenhetsvisning på muraregatan (:! Roligt och mysigt att gå och kolla fasten man kanske inte få den. Den enda oturen är att jag jobbar 7-13.00, 13.00- 18.00! Visningen är klockan 11.00. ? fanns ingen annan och jag jobbar!? gaaah t'nkte jag. Få fixa det ändå på något sätt. Halv tolv ringde min telefon och det va från jobbet. Tänkte då att nej jag ska inte gå in klockan ett idag!! Svarade och de hade bara några pass till mig puuh. Sen frågade jag vem som skulle börja ett imorgon och de va som tur va den personen som jag pratade med. Så sa hur läget låg till och hon kunde kommain elva! Sån jävla tur alltså!!

SÅ  nu får jag följa med på visningen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0