Trötter

Idag är jag trött. Kom precis, alltså PRECIS, innan för dörrarna. (satte mig självklart vid datorn först *tihi*)

Jobbat från 7.20 i morse till klockan 18.00. Skulle börjat 7.00 men fick ta den andra bussen som gick 7.06. Sova en halvtimme extra så skönt. Få göra lika dant imorgon!

Jobbade då först på 23an till 11.00 sen vart det lägenhetsvisning. Blev hämtad av Max och vi åkte och tittade på den. Bra läge låg den på vääldigt bra läge. Knappt fem minuter till stan ^^.  Skabbig lägenhet ja visst va den det, men vafan gör inte lite färg och inredning = MYCKET. Så vi tackade Ja. Få se vad som händer efter den 6;de. Tro dock inte vi få den men skulle ha varit kul att starta om på nytt. I en lägenhet som man kan göra vafan man vill (kanske inte vafan man vill men, måla om, ha sina egna möbler, betala sin hyra på de sättet som man ska göra, ha en egen FRYS mm)

Sen åkte jag och Max till flygstaden för han skulle börja jobba tolv, åt lunch på Max hamburgare. Sen tog jag bilen och åkte till jobbet. Skulle nu börja 13.00 på 22an men kom lite tidigare. Så satt inne på 23an och pratade lite och så. 

 

Sen jobbade jag på 22an 13.00 till 18.00. Direkt efter det hem till Max mamma och hämta tvätten samt sätta på en ny maskin. Och nu är jag här puuh ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0