ladies night

I lördes va det ju ladies night. Jag, mamma, Jossan och martina va där (: , Väldigt trevligt och bra show!

På morgonen va jag och mamma på nya ikea och kollade och handlade lite, åkte in på fel infart först och främst så va väldigt förbannad och trött på att köra vilse i helsingborg. 45 minuter nästan körde vi runt för att komma till rätt. haha skit klantigt. Man har ju varit där vädligt många gånger på ikea och väla så igentligen vet jag va infarten är men Max ringde när jag körde och helt plötsligt missade jag första som jag skulle ha svängt in så vi tog ju andra och där blev allt helt vimsigt!

Middag först hos Jossan innan ladies night. Söta Dante va såklart med under middagen.

inte så fin bild på mig haha men den få ja la bjuda på, dagen efter bild xD

Ha lite videos också från den dagen få lägga in det kanske imon om jag få till de :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0