puuh

Idag har jag faktiskt varit aktiv, eller iallfall tills nu :p. Imorse gjorde jag amerikanska pannkakor till frukost. Körde Max till jobbet, åkte inom och köpte lypsyl till Max för han glömde den hemma och va tvungen att ha en på jobbet... Killar! Sen sorterade jag all vår tvätt och satte på en tvätt med handukar här hemma och sedan körde jag resten till mamma och pappa. Efter det så har jag varit ute och fotat lite vår bilder på faktiskt mig själv höhö *ego* ^^. Tagit fram lite mat från fysen som jag ska till laga blir korv med mos, lite lätt. Sen ska jag lägga in fotorna och så.. Lägger upp sen (:

Kommentarer
Postat av: Jacqline

Hoppas ni får lägenheten! :)

2010-10-21 @ 00:16:18
URL: http://jacqlinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0