27 månader

Nu i veckan när jag och Max är i turkiet så firar vi 2 år och 3 månader (27 månader) tillsammans.
Haha vi är så dåliga på att komma ihåg det när det väl är så jag kom precis på att det är ju snart ^^ redan på onsdag. Få la se om jag kommer ihåg det när vi är där borta också. Förra månaden kom jag på det när vi skulle lägga oss och månaden innan de så kom vi typ på de nårra dagar senare. Inte så att det är så värsta viktigt att komma ihåg det just de månaderna. Bara man inet glömmer bort hel år och halvår enligt mig. Men ett litet "grattis älskling" för att man ha stått ut med varandra så länge kan man ju ge. Hade vi nog gjort om vi kom ihåg det också :P. Jaja så kan det vara efter man ha stått ut med varandra så länge.

love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0