4 dagar

Gud va tiden går låångsamt nu när det är så nära! Idag är jag iallafall ledig. Har varit och solat solarium, skrivit ut flygbiljetterna, hämtat tvätt hos mamma och pappa.

Snart ska Max åka till jobbet så då följer jag med och ta bilen därifrån för ska inom Maxi och kolla lite saker.

Sen ska jag börja packa lite iiiih =D plus lägga in all tvätt på sin plats (blää). Hinner inte packa imon och lördag ju för jobbar hela dagen -.- men söndag har jag ju också. Varför jag inte gör det hela söndagen är för hatar att vara ute i sista minuten. Bli så stressad fasten jag är ledig hela dagen då så blir jag det ändå.

 

Dags att hämta en filt, så kallt här inne! usch kalla väder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0