Ännu en morgon

Jobb 7-13.30 . Segt att vakna så bilen fick det bli! Brukar faktiskt ha lätt att vakna på morgonen men de senaste dagarna har varit jätte jobbiga. Är det för att jag har börjat träna eller vad? Men efter man jobbat klart ha man ju hela dagen framför sig så det är ju bra. Det gillar man!

Vet dock inte vad som kommer att hända idag, men det får jag se! Ta det lite lugnt och kolla på lite serier samt träna lite om jag få lust.

Imorgon är det en ny simdag! Igår simmade jag 29 längder fram och tillbaka alltså bli det om man lägger ihop det 58 sammanlagt! På en timme. Var helt slut efteråt. Hade börjar göra massa nya rörelser t.ex. Simma utan händerna och det är skit tufft för benen och man måste verkligen spänna magen om man inte vill att huvudet ska komma under vattnet.  Skönt var det efteråt när man va klar och satt och bubblade lite och slappande av.

Annars gjorde jag inte så mycket mer igår. Jag och Max handlade för det va ju måndag, brukar alltid handla på måndagar. Sen åt vi god mat, spagetti och köttfärssås mums, melon till efterätt dubbel mums!!




Liam var ute lite igår, han älskar att vara ute. Blir så lycklig och skuttar runt haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0