helt otroligt!

Precis kommit hem ifrån badet! As skönt va det och simma. Brukar simma en timme cirka, och nud enna gången blev det fler längder än i förgår =D så stolt över mig själv ^^.

Innan jag drog och simmade letade jag snabbt efter min mobilsladd till datan som har varit borta huuur länge som helst. Säkert letat över 20 gånger efter den. Nu när jag nästan hade gett upp se jag en sladd som liknade den och DET va de =D så glad! så ha lagt in allt skit jag hade på kameran.

Nu ska jag bara ta det lugnt och spelat lite super mario galaxy 2

 

En dålig bild på Dante för han satt inte stilla! Men han är gullig endå. Kan hålla upp sitt huvud nu *stolt faster*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0