SÅ glaaad!

I onsdes jobbade jag 7 på morgonen till 11! Alltså bara tre timmar. Cyklade hem och väckte Max som fortfarande inte hade gått upp! Vi skulle käka lunch på wild west som ha lunchbuffé för bara 49 kroner denna vecka och vecka 37. Lite över tolv kom vi dit och de va kö kanske 5 - 10 minuter. Inte så att det gjorde oss något för vi hade ju inte bråttom till något som visa andra osmarta personer hade. Vem är så dum och inte fattar att det kommer nog vara rätt så lång kö när det är så billig lunchbuffé och det har stått i hallandsposten samma dag? Aja många som gick så vi kom ju iallafall längre fram i kön.

Rätt så okej mat för att vara buffé plus hellre sådan mat än kina mat. Ha man ju förätit sig på rätt så mycket.

 

Efter det så åkte vi till Elgiganten och skulle hämta Max schema, hittade inte den för september men han tog en för oktober. Vet inte hur vi kom in på det men vi ha ju pratat mycket om det den senaste tiden om att resa utomlands tillsammans. Så vi åkte in till en resebyrå och kollade om det fanns någon efter den 2 oktober, Det gjorde det ju men vi va ju inte så säkra fortfarande ändå. Max har ju körlektioner för mc och bla bla så vi gick till hans trafikskola och checkade och fixade lite saker där och sedan gick vi tillbaka till resebyrån och pratade vidare om de tider Max hade fått på skolan och vad som fanns att boka. 20 SEPTEMBER blev det till Alanya i Turkiet. Fast vi åker på kvällen samma dag som Max ska hålla på med mc:n fast han ska ha det på morgonen. Väldigt snabbt bestämt blev det och inte alls långt kvar tills dess!!! Max är helt ledig den veckan och jag ha satt upp mig på pass men kan ju bara kladda bort det jue, för de passen bestäms inte förens på onsdag som tur är. Annars hade jag nog försökt byta bort dem.

Jag som ville ha en undervattenskamera men har väntat på det för fyller ju år och sånt samt julafton så tänkte: ja men jag kan ju önska mig det* Inte trodde jag att vi skulle åka innan det! Så vi åkte tillbaka till Elgiganten och tittade efter en billig och så bara för att ha en med på resan. En samsung blev det för inköpspriset 1490. Bara älskar att Max jobbar på det stället ^^. BLir ju allt lite billigare och handla där :P

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0