Söndag

Söndag redan! Uusch.. jobbat hela helgen jue så har ju inte haft en helg. Fast igår efter jag slutade vid nio körde jag hem och då sa Max att han och Alex skulle dra in till stan. Det va ju tydligen kulturnatten här i halmstad.

Jag som inte ha koll på nåt nu för tiden! David skulle spela vid tolv tiden så vi åkte in och kollade sen va jag sååå trött dog typ i sängen vid 1 tiden..

Haha en lite rolig sak har jag konstaterat idag. Jag har inte varit ledig en hel helg på sju veckor. Antingen har jag jobbat hela helgen fredag till söndag eller så har jag kanske jobbat lördag - söndag. Fredag - söndag. Fredag - lördag!

 

Ska bli så skönt att åka iväg och känna sig lite ledig! Visst är det goa pengar man får men man få ju inte jobba ihjäl sig heller :P ska ju jobba hela livet ut nästan! 8 dagar kvar =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0