Undervattenskamera

Idag har jag och Max tagit hepatit A sprutan. Ha aldrig tagit någon så det  va ju bra haha. Första solsemesterna jue!! Gjorde inte ont (: man ska ju inte titta när dem ta den på en. Max är så osmart som är sprutfobi och tittar när hon gör det, klart man blir lite yr i bollen då! haha.

Sen drog vi och hämta ut lite turskiska pengar - Lira. Så det enda som fattas  från min sida är en reseväska ha inget att packa i :/ , äsch det ordnar nog sig.

 

Små testade min kamera igår, kanske inte så "klara" bilder men det visste jag redan att det skulle aldrig bli helt. Hoppas bara att den ta lite bra bilder där borta då det är ljusare än va det va ute går.

 

Under vattnet


Halva under vattnet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0