Dumma j****

Helgen har gått och sikket ös det va i Fredes, liite fööör mkt kanske :P! Komme rihåg allt så klart, men vissa saker behövde inte hända tycker jag nu haha!

Lördes va ju världens seg dag alltså! frukost på roberts, stan en liten stund och sen lathet pizza, lite golf! Orkade inte dricka på kvällen så jag blev den som skulle köra lite folk till en förfest. satt där en stund Lite sådär Bkväll men ändå hittade på nåt och det va lite små trevligt (:! kom ändå hem vid halv ett så va inte så farligt.

Söndag, fortfarande seg! Fått sova ut nu äntligen men vafan ska man göra idag?! Fint väder så har suttit på altanen och halv sovit och lekt med katterna. Få se om de händer nåt ikväll istället haha!

FÅ ta och fixa in bilderna på min mammas dator nu. Glömde säga att min dators hårddisk kraschade i fredes! Helvetes jävla skit säger jag bara är fortfarande sur för det! Inte ens ett år gammalt. Så nu äger jag ingen fungerande dator och det tycker jag suger :)

sen är jag sur över en annan sak som jag inte vill ta upp helt här. Men kan inte fatta att man kan vara en sån person alltså, jag vill bara få det gjort! Im over it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0