full rulle

dagen efter lunch tid!

Låg o chillade en stund sen slutade kim o jobba så jag drog hem till honom, letat upp hans rosa cowboy hatt som jag ska ha på fredag! kommer bli sååå bra! Sen så tittade vi på en film, chillade, sen slutade fidde jobbet och kom och hämtade oss. Suttit hemma hos fidde och kollat på fotboll käkat kebabpizza samt chips och läsk! Myysiiiigt!!

 

Sen nu sitter jag här. Ska snart sova för imorgon är det lite inplanerat! Katterna ska till vetrinären, Dante kommer hit och jag o moder ska passa honom. Kommer bli såå kul med den busungen! Sen ska jag nog fika på stan och Ikea efter det!

 

Full rulle sen är det äntligen fredag igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0