Helgen

Helgen består av :

 

Fredag: Då va jag och Kim i min lägenhet och skruvade ner min sängram och bar ner den till mitt förråd. Jag flyttade in byrån till mitt sovrum och små fixade. Kim skurade mitt kök. Fasten jag inte sa att det skulle göras :O! Han damsög och torkade golv xD!

 

Jag gjorde toan :P så snäll som jag va hehe.

Sen drog vi till Asian take away och köpte mat, käkade de och Chrille kom och hämtade oss för vi skulle ut och spela golf. Säger bara en sak.. Fan vad jag suger på golf :P. När man är nära "hålet" så är jag jätte bra på att putta i den (minigolf is da shitt!!)

Sen blev klockan kvart i sex när vi va klara. Hem byta om och drog hem till Kim och satt där med han och Chrille han ta nån Öl innan vi drog vidare hem till Jonas och fortsatte att dricka lite Öl. Sen va det dags för Bowling. Fasen att ha druckit och spelat bowling är riktigt roligt ^^ Och jag va grym som jag sa till dem att jag kommer vara (tur va så va jag ju det hehe)

 

Sen gick vi på stan och kollade runt lite, tog nån dricka till och drog till Jonas igen sen blev vi hämtade och jag åkte hem o nanade.

 

Lördag: Idag har jag inte gjort så mkt. Danne och Dante har kommit hit till mamma och pappa så har lekt med Dante och varit bebis aktig ^^ Älska den ungen, alltid så glad!

Lämnade mamma precis på Andersberg och sen körde jag till Willys och handlade massvis med toa papper för det är slut hemma hos mig. Lite snacks köpte jag också så det finns ikväll. För ikväll blir det förfest hemma hos mig med typ 16 personer (om alla kommer) Hoppas de blir lyckat som förra gången. Väntar bara på att min andra bror ska lämna stolar till mig som han sa att han kunde:O Annars vettefan vad jag ska göra haha!

Blir ju självklart utgång sen. Ska se om jag hittar laddaren till min lilla kamera så den kan åka med ;D

 

 

Bilder kommer sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0