sikken tur!

Barnvakt för lilla Dante idag. SÅ söt busunge alltså! Sen skulle jag o mamma åka iväg och tanka bilen för vi skulle till Ikea. Hann bort till macken och då ringde Micki. Han och Martina ville följa med så vi åkte inom mig och skulle titta efter mått på mitt fönster, sen så åkte vi och hämtade dem.

 

Satan va de blåste idag och jag va tvungen att räta ut bilen väldigt många gånger på motorvägen haha, blåste åt sidan hela tiden! Olycka hade inträffas inte alls långt ifrån Eurostorp. Hade nog fått typ punka och kört in i räcket och slirat runt på banan och däcket hade flygit av och hamnade på andra sidan motorvägen (motsatt sida).

Bara polisen där så hade nog inte skadats för va ingen ambulans där eller nåt sånt, samt när vi kom åkande så körde polisen förbi oss, så det hade precis hänt olyckan

 

Hittade lite saker som moder köpte åt mig: snapsglas, överkast,med kuddfodral och två kuddar, hylla till mitt sovrum samt en fotohylla som jag ska ha över sängen,

Va det något mer :o tror inte det haha! få ta foto på det sen när det är uppe ^^


Kommentarer
Postat av: Darksess

Oj vilken tur!

2011-04-10 @ 13:59:58
URL: http://www.darksess.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0