Underbart

Nu är min dator iväg skickad så få se när jag få se den igen och om det kommer att kosta mig något!

Igår va en underbardag som spenderades först med Madde och Vicky. vi drog till stan med Vickys bror o vovvarna och fikade ute i de fina vädret. Vi väntade väldigt länge på att Petra skulle komma men de tog ett tag haha :P . Tillslut kom hon och Oskar skulle dra Samt så skulle Madde också dra för hon skulle jobba! Blev att Vicky, Petra och Jag drog till hello köpte oss dricka och en baguette och drog till Picasso parken och satt där i typ tre timmar! Så jävla skönt och bara pratade och chillade i solen. Lisa kom en stund också innan jag och Vicky drog till lägenheten för att hämta en sak o sen dra oss mot Vallås.

Hem till mor o far och sen drog vi oss till henne där vi skulle påbörja inbjudningen till vår inflyttningsfest på fredag. Så jävla många bilder tittade vi igenom , blev goa skratt och roliga minnen kom upp haha! Tog oss sådär tre timmar att bli klara med alla bilder samt att skicka ut inbjudningar men nu är det iallfall gjort!


Idag blir det städ för fulla muggar! Hoppas de går fort för jag orkar inte haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0