Längtan

Inte för att vara sån men jag kan nästan längta tills hösten är här nu när man känner det kalla nu. Varma goa strumpbyxor nån mysig kofta och benvärmare på så jävla myysigt! Älska att klä mig varmt i gosiga kläder ;D..

 

Kan typ börja i onsdes va jag med Sandra, satt o drack vin och hade det mysigt.. Torsdes hade jag lite förfest, lite utgång med karaoke väldigt roligt. Fredes Ullared med broder, moder o hans flickvän plus Alexander. Sen slapp slapp slapp, laga mat, Sandra kom och Vi Roadtrippade till Göteborg  för att Hämta hem Dennis plus hans två jobbkolleger som inte kom hem därifrån så 23.05 va vi la framme i gbg och de kom 23.35 eller nåt sånt för den va lite försenad.

Men va en kul grej och de hade tur jag hade bil den kvällen (: ..

Idag blir det förmodligen utgång är ju ändå lördag, men få se vad alla ha för planer


Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla gärna in bloggen:D

2011-08-25 @ 21:52:08
URL: http://vafanheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0