veckan

Snart dags att jobba då (: , badkläderna är på och jag är redo att dra och bada med jobbet, kommer bli naajs!

 

Inte skrivit på ett tag ser jag så  kan väl ta och berätta lite från veckan.

Måndes: Jobbade till tolv - fick gå elva (: så det va najs! Kom hem städade lite, duschade.. Pappa o mamma hämtade mig och körde ut mig till marbäck där jag hämtade brors bil som jag skulle låna för de är i danmark. Åkte till systemet och köpte sprit, hem igen och matade katterna, sen hem till mor o far för att ha förfest i deras trädgård.

Vi va inte många blev Jag, anton, sandra, dennis, berra, stoffe, mike, ina och hennes kompis. Men det va trevligt (:

 

Tisdes: Latis dagen, Låg i en säng nästan hela dagen :P..

Onsdes: Bada med massa killar och sandra, sen blev det pizza och körde jag o sandra hem gabbe till sig så de blev en trip dit, sen hem till henne och fixade lite saker, och sen hem till mig för att ge katterna mat. Sen drog vi till vallås och spelade basket med Dennis och Mike. Fan va grym jag va x'D Dennis loosade iallfall så det är ju bra :)

 

och nu torsdag: jobb, bada med jobbet. ledig imorgon så kanske händer man orka hitta på nåt efter jobbet (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0