16/2

Hellu hellu. Nu har man inte skrivit på ett tag (: , Hoppas er Alla hjärtans dag va en bra dag.

 

Själv hade jag det jtte mysigt. Först gick vi på stan och kollade runt lite. Max skulle se om han hittade ett par skidglasögon till Österrike. Hans pappa hade sagt om han kunde sälja hans skidor(alltså hans pappas skidor) Så skulle Max få ett par skidglasögon och det lyckades han ju med haha.

Ett par hittade han och köpte dem. Sedan gick vi och små kollade i några andra affärer. På Åhlens hittade jag äntligen ett litet träd man kan hänga smycken på. Varit slut de gånger jag har tittat efter den och på Acent hittade jag en plånbok som va nedsatt med 25% under bara den dagen. Max ville köpa den som en alla hjärtans dag present ^^

Och så hittade jag en ring på glitters.

 

Sedan gick vi och hyrde en film och när vi ståd i kassan så sa hon att på måndagar under februari få man låna en till film gratis vid lån av en film på 50 kroner. Så jag sprang och hämtade en till (som vi inte ens kollade på)

Sen va det dags att åka till bowlingen som jag bjöd på (: , Jätte roligt och jätte likt spelade vi. Max vann typ med två poäng i slut ändan

 

Väl efter bowlingen gick vi in och kollade lite på bil. Disskuterade lite vad en försäkting skulle kosta på Max samt mig och allt skulle bli mkt billigare om en bil ståd på mig så de va ju bra att veta. Sedan testade vi en volvo S60 och körde ett varv med den sen va klockan över 18.00 innan vi kom hem.

 

Vi tog det lite lugnt sen började vi med maten. Blev kyckling, ris och en jätte god sås (: tillsammans med det tittade vi på filmen.

 

Så dagen va fullspäckad med saker, en väldigt bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0