Alla hjärtans dag

Hej hej. Idag jobbar jag från 13.30 till 22.00

Imorgon är det ju Alla hjärtans dag. Då ska jag och Max bowla, kanske hyra någon film eller nåt. Är det bara jag som aldrig ha firat den dagen? Detta är första gången som jag gör det och det är tack  vare mig själv. Det är jag som ha frågat om vi kan bowla och göra nåt tillsammans, det är jag som fick boka det hela, och det är jag som fick komma med ideén att titta på film.

Ha aldrig blivit uppvakad en sådan dag. Visst ha man la någon annan dag fått något utan någon anledning. Skulle ändå just den dagen när det är som nu alla hjärtans dag få de speciellt även fast flera miljoner människor kanske gör samma sak fast på sina sätt. Det är liksom en tradion som är mysig. Som Julafton fast en dag då männen enligt mig ska bjuda ut sin kvinna(eller någon kvinna) och göra dagen oförglömlig.

Nån gång kanske kommer bli min första gång(man vet aldrig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0