Jätte kul

Igår jobbade jag från 13-21. Runt halv nio så hade jag och en kommit tillbaka till boendet ifrån rehabbadet. Skulle bara dricka ett glas vatten men lite hamnade i fel strupe så jag satte i halsen (vatten haha). Gick över rätt fort men när jag kom hem va jag fortfarande slemmig i halsen och irriterade jätte mycket. Idag när jag vaknar är jag svullen och ont när jag sväljer jätte kul att de ledde till att jag håller på att bli sjuk?

 

Tempade mig och ha lite förhöjd temeratur. Ska jobba idag 13-22 hoppas jag orkar hela är helt seg, men mkt att göra på jobbet idag och vill inte sjukanmäla mig just idag. Så jävla typiskt


Kommentarer
Postat av: Jacqline

Det är inte kul att vara sjuk, så hoppas att det går över tills du ska jobba :)

2011-02-08 @ 12:29:01
URL: http://jacqline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0