Måndag 28/2

Jobb idag 7-13-30

Tänk vad tiden gå fort alltså! Redan slutet på denna månaden. Hoppas dessa månader innan sommaren går lika fort. Så att sommar jobbet kan börja och att man vet att man få ut rätt så bra lön. Denna som kom nu va jätte bra men jag vill inte ha nästa som kommer, har inte alls jobbat denna månaden 40 timmar är ingenting! Försvinner på hyran sen så jag ta från mina besparingar. Dock tur att jag ha de :P


Hoppas också att jag få sommarvik på 23an än 22an eller blandat. Skulle vara såå tråkigt och bara vara på 22an för där är knappt några hemma och inte lika mkt att göra för där bor dem i egna lägenheter och är uppe hos sig medans på 23an sitter dem nere mkt och man går ut och gå och hitta på saker på ett helt annat sätt


*Suck*

Kommentarer
Postat av: Jacqline

Ja, det kan jag tänka mig att det är. Men vi kanske kan göra något som är väldigt billigt eller till och med gratis? ;) Jag är fri hela nästa vecka om du kan då :)

2011-02-28 @ 13:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0