En sak

Nu har jag faktiskt kommit på vad jag vill med min träning som jag hade tänkt att börja med. Först hade jag tänkt att jag skulle köpa ett gym kort, men alltså skulle jag verkligen använda den? Se hur det gick med mitt sim kort. Gick i början men sen blev det trögt och gick månader, sen började jag igen och sen gick de månader. Så nä jag tämnker inte lägga pengar på det igen. Inte nu iallafall!

Nu har jag kommit på att jag tränar ju bättre hemma. Det är sant fasten jag är lat av mig. Tränat på wii:t sit ups som gick skiit för jag skadade mig :P.

Jag har alltid velat ha en springband och de går ju en på reklam hela tiden som jag tänkte att den såg simpel och lätt att ställa undan. FAST igår snackade jag med några om det och då sa en att jag kunde då istället köpa en som både tränar armar ben och ja allt!

 

Detta blir verkligen något jag måste kolla upp.

Tänk att ha den i vardagsrummet och samtidigt pumpa musik hur högtalarna, jag gillar***


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0