pust

Kom precis hem ifrån jobbet. Jobbat 7-13.30 (avdrag rast så man få gå hem 13.00)

Trött för knappt fått nån sömn inatt och igår natt fick jag inte heller så mkt för jag sov på jobbet(jobbade ju natt)

Sen på allt det så va jag ju i Ullared igår. Fick hem mig en hel del som va slut hemma. Samt lite badsalt, katt grejer, vattenkokare, och smått

 

Nu är jag trött! Ledig tills Lördag. Ska snart bege mig till soffan och titta på en film ^^ Mys** Hoppas jag inte somnar.

 

Haha en liten kul grej. Rufus ligger och sover i min famn men skrämde skiten ur mig precis för han nös


Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: Tack! :)

2011-01-26 @ 12:29:53
URL: http://lisbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0