pyys

Igår va en mysig dag (: , började med jobb 8-17. Självklart försova jag mig! Vaknade 07.56 panik sprang upp gav katterna mat, tog på mig kläder och bara cyklade allt vad jag orkade. va där 08.03 ;D rätt okej tycker jag!!

 

Efter jobbet blev jag hämtad av pappa hos mig. Skulle hjälpa mor att vara barnvakt åt Alexander och Dante. Sen tog jag pappas bil och körde hem till mig skulle ge katterna mat runt åtta. Samt tog en sväng med damsugaren för skulle ha Förfest, men innan förfesten så va de Tylösand - solgården med ett skönt gäng. Vi satt utanför och lyssnade på Hoffmaestro. Va där typ 1,5 timme sen drog jag hemåt halv elva började la förfesten :P

 

Stan en runda o sen hem.. Sex tiden somnade jag sov fyra timmar blööh x'D men ha vilat under dagen så de va okej

 

Nu är det filmpys med Johan ;D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0