Detta har jag tänkt att göra

Ännu en Fredag har kommit. Veckorna går så himla fort. Shitt alltså.. Idag måste jag betala lite räkningar, städa lite här hemma(speciellt vika kläder) och sen har jag faktiskt inte bestämt mer. Tar dagen helt enkelt som den kommer.

 

Vill träna idag också så det ska jag nog hinna med!

 

Igår bokade jag tid hos frissan på lördag halv tio. Har tänkt att klippa topparna på håret för jag vill ju ha långt hår nu, så trött på mitt hår så de få inte ta mkt! Plus så har jag tänkt att slinga håret. Vad för slingor vet jag inte men jag hoppas att hon som jag har kan hjälpa mig med det och hitta nåt som jag skulle passa i. Vill få mer liv tillbaka i håret och förhoppningsvis så kanske det blir det med lite mer färg/förändring i det.

Vi får la hålla tummarna :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0