Film tajm

Igår drog jag och Kim hem till fredrik och tittade på film. Några andra va också med och tittade. Skönt en Torsdags kväll att bara ta det lugnt. Speciellt för att en kompis dissade en för sin mamma :O Omg liksom haha!

 

Vin, massa godis och chips en komedifilm sen avsluta med en skräckfilm.

 

 

Idag sov jag länge för hade stängt av larmet fyra gånger fasten jag ställde om den. Kommer inte ens ihåg att jag ha hört den. Nu tittar jag på en film som är på Tv:n ta han om mina katter och bara myser för mig själv. Kan vara skönt ibland

 

Imon blir det banne med festande hemma hos Henke. Hoppas de kommer skönt folk dit och man blir lagom lullig som förra helgen, för förra helgen va awsooome

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0