Lördaag

Idag blev en dag då jag gick upp tidigt fasten jag la mig klockan 2 i natt. Halv tio hade jag friss tid skulle klippa mig men det behövdes visst inte för mitt hår va inte alls slitet. Så de få bli om två månader i stället. Färgade håret också så jag skulle få lite liv i det. Ljusbrunt. Blev la sådär. Alltså färgen är skit snygg men hade visst annan färg i håret som va dö länge sen jag färgat in, alltså flera år sen som satt kva i topparna så det syns lite där för det är mörkare där änn längst upp. Men hon tyckte inte att det gjorde något för de smällte in bra i håret så att det syns knappt. Jag ser det inte så bra själv för ah ni vet nog jälva hur det är att titta si själv överallt i håret = gå inte så bra.

 

Så få se när Max kommer hem vad han tycker. Luggen blev klippt däremot så jag kan se igen ;D

 

Gick sedan hem (efter gått på stan en stund, och fick med mig två linnen hem) käkade, sen tog jag med mig min kamera utrustning och gick ner till bibblan och fottade fåglar, samt gick in på bibblan och lånade lite böcker. Här ska det banne med läsas!

 

Vilket underbart vårväder vi ha idag. **mums

 

Bilder kommer sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0