Planering

Igår tänkte jag hm, kanske dags att planera hekgen. Visste att vicky skulle jobba och så. Så tänkte jag fråga Henke. Som tur va innan jag hann bestämma så ringde han upp mig och sa att han skulle ha fest så det blev check i almanackan på lördagen. Smsade Madde och frågade om hon också ville dit och då visade det sig att Vicky hade bytt bort lördagen så hon hänger också med dit. aaawsome!

 

Jacqe hade smsat om någon film kväll så jag frågade om Vicky kunde på torsdagen och hon va ledig då. Så det blev bokat.

 

Idag har jag lite att göra sen ska jag vara med Kim.

Så nu är det bara fredagen kvar att planera :O! Söndagen behövs ju inte för de är seg dagen ^^


Kommentarer
Postat av: Jacqline

Du har ett fullspäckat schema, det är härligt :D

2011-03-23 @ 11:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0